zondag 23 mei 2021

Locatie:
 Grote Kerk

Jonny & the Jazzuits in de Jazzviering op 1e Pinksterdag
Jazz-viering via livestream te volgen

De in Engeland geboren saxofonist, klarinettist en zanger Jonny Boston komt, samen met zijn band the Jazzuits, 1e Pinksterdag naar de Grote Kerk aan het Kerkpleintje in ’s-Hertogenbosch. Tijdens de viering zullen zij verschillende nummers spelen aansluitend bij het thema Aanraking. In deze tijd waarin we elkaar juist niet aanraken en op 1,5 meter blijven, lezen we een verhaal waarin Gods Geest door dichte deuren en ramen komt en bange harten van mensen aanraakt en verandert.

Jonny & the Jazzuits bestaat uit: Jonny Boston - zang / tenor saxofoon / klarinet
Gert-Jan Scherff – piano, Pierre Dunker – contrabas, Tom Nieuwenhuijse – drums. www.jazzuits.com
De oecumenische Jazz-viering vindt plaats op zondag 23 mei om 12.00 uur en staat onder verantwoordelijkheid van het Beraad van Kerken ‘s-Hertogenbosch, in samenwerking met de Protestantse Gemeente van ’s-Hertogenbosch en de Stichting Jazz in Duketown. De voorgangers in deze viering zijn ds Erica Scheenstra en ds Pim Poortinga.
De viering is alleen te volgen via een livestream op http://pgdenbosch.nl/. Ook via onderstaande QR-code kom je op het  kom je op het Youtube-kanaal van de Protestantse Gemeente ’s-Hertogenbosch.

Voor meer informatie over deze viering kunt u terecht bij ds Erica Scheenstra, ericascheenstra@gmail.com, tel. 073 6446090