donderdag 21 oktober 2021

Locatie:
 Grote Kerk Kerkstraat 20 te `s-Hertogenbosch

Rentmeesterschap

Genoeg om te leven | Bezinning op duurzaamheid | Donderdag 21 oktober 2021 Zoals jullie in de voorgaande nieuwsbrief hebben kunnen lezen, wordt op donderdag 21 oktober 2021 een avond georganiseerd samen met stichting “Genoeg om te leven”. Voor jullie is de actualiteit rondom klimaatverandering (misschien) een bekend thema en wellicht vragen jullie je af wat je persoonlijk zou kunnen doen om, ook al is het nog zo klein, een bescheiden en lokale bijdrage te leveren. Paul Schenderling van stichting “Genoeg om te leven” zal jullie meenemen in het actuele thema en de achtergronden. Na zijn presentatie zullen we met elkaar nadenken over onze persoonlijke mogelijkheden, zorgen en uitdagingen. De agenda van deze avond op donderdag 21 oktober 2021 in de Grote Kerk ziet er als volgt uit: Inloop vanaf 19:45 uur. Aanvang avond 20:00 uur. De gezamenlijke afsluiting is uiterlijk om 22:00 uur 1. Opening en welkom door Evert-Jan Mulder (5 minuten) 2. Presentatie Paul Schenderling inclusief filmfragment (30 minuten) 3. Gelegenheid om vragen te stellen en te reageren op de presentatie (20 minuten) (mogelijkheid voor korte pauze al naar gelang de behoefte van de zaal) 4. Uiteen in kleine groepjes om samen na te denken over een praktisch vervolg in de gemeente 5. Gezamenlijke afsluiting We hopen jullie deze avond te zien om samen te kijken en te ontdekken wat de mogelijkheden zijn om een kleine bijdrage te kunnen leveren aan dit belangrijke thema. Aan het einde van de avond is er een gelegenheid om een bijdrage als dekking van de onkosten te geven. Tot donderdag 21 oktober 2021! Alvast meer lezen? Kijk op www.genoegomteleven.nl Evert-Jan Mulder (6428405)

Bij concerten /lezingen is de Corona – toegangsbewijs QR code verplicht
Om verspreiding van de corona virus zo veel mogelijk te voorkomen.
En om de kwetsbare mensen zoveel mogelijk deel te kunnen laten nemen.