maandag 18 oktober 2021

Grote Kerk Kerkstraat 20 te `s-Hertogenbosch
Prijs:

‘Een zinvol leven’

Boekpresentatie Fokke Obbema: ‘Een zinvol leven’ Op maandag 18 oktober komt Fokke Obbema, schrijver van de bestseller De zin van het leven, naar de Grote Kerk in ‘sHertogenbosch, om daar zijn nieuwe boek te presenteren: Een zinvol leven. Obbema vertelt in de Grote Kerk over zijn boeken en hij wordt geïnterviewd door journalist Theo Verbruggen (o.a. NOS Journaal). Ook is er ruimte voor interactie met het publiek. En natuurlijk is er een boekenstand. Maandag 18 oktober, 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) / Grote Kerk, Kerkplein 20 / entree € 5,- (incl. koffie/thee)* / kaartjes vooraf te koop bij Adr. Heinen of te bestellen via info@heinen.nl * Vanaf 25 september gelden ook voor de activiteiten bij Adr. Heinen de laatste Coronaregels. Dit betekent dat u, bij activiteiten met meer dan 30 personen, een geldig Coronatoegangsbewijs moet overleggen.

Bij concerten /lezingen is de Corona – toegangsbewijs QR code verplicht
Om verspreiding van de corona virus zo veel mogelijk te voorkomen.
En om de kwetsbare mensen zoveel mogelijk deel te kunnen laten nemen.