« vorige  |  maart 2020  |  volgende »

Zondag 1 maart 2020 Kerkdienst

1e zondag 40-dagentijd.
Voorganger Ds. Erica Scheenstra.
De liturgie wordt kort van te voren hier geplaatst.

Zondag 15 maart 2020 Online-Kerkdienst

3e zondag 40-dagen tijd.
Voorganger ds. Ruud Stiemer
De liturgie wordt kort van tevoren hier geplaatst.
Deze kerkdienst gaat in aangepaste vorm door, er is geen dienst in onze kerk, u kunt via deze link live onze dienst volgen.

Extra informatie voor jou/ u voor deze dienst;
Kinderkerk;
Hier vind je een verhaal voor de kinderen:
Er is een verhaal voor kinderen van 4-8 jaar en een kleurplaat.
En er is een verhaal voor kinderen van 8-12 jaar met een puzzel en een knutselopdracht daarbij.
Het materiaal is afkomstig van BijbelBasics, van het Nederlands Bijbelgenootschap. De Kinderkerk gebruikt dit wekelijks.

Collecte;
Je kunt ook meedoen met de collecte! Download daarvoor in de Play Store de app Chrch. Zoek daarna Protestantse Gemeente ’s-Hertogenbosch. Je kunt dan meedoen met de collecte.
Je kunt je ook registreren. Het is de bedoeling dat nieuwsberichten over onze gemeente ook via deze app bekend worden gemaakt. De volledige instructie van deze app vind je hier:

Meer informatie over het Sta op! – collectedoel vind je hier: https://www.kerkinactie.nl/projecten/noodhulp-in-zuid-sudan-2

Woensdag 18 maart 2020 Dag van Nationaal Gebed

Dag van Nationaal Gebed
Op woensdag 18 maart organiseren MissieNederland, de Raad van Kerken in Nederland, de Evangelische Omroep, Groot Nieuws Radio en de ChristenUnie een Dag van Nationaal Gebed. Dit in verband met de wereldwijde uitbraak van het coronavirus. Met deze dag willen de organisaties mensen de kans geven om in gebed hun zorgen en ongerustheid neer te leggen bij God en zegen te vragen voor het werk van ieder die in deze onzekere tijden zorgdraagt voor anderen.

De Dag van Nationaal Gebed zal vanaf 9.00 uur te volgen zijn via een livestream op de website nationaalgebed.nl. Daar kunt u meer lezen over het initiatief.

Zondag 22 maart 2020 Online-Kerkdienst

Zondag 22 maart 2020 Online-Kerkdienst
Locatie: thuis?

4e zondag 40-dagen tijd.
Voorganger ds. Ruud Stiemer en ds. Dirk-Jan Bierenbroodspot

Extra informatie voor jou/ u voor deze dienst;
Kinderkerk;
De komende weken gaat het leven allemaal net even anders dan we gewend zijn. Maar gelukkig kun je nog steeds mooie momenten hebben rond de Bijbel, gewoon thuis aan de keukentafel. Omdat de kerkdiensten tijdens deze zondagen (22 maart, 29 maart en 5 april) niet doorgaan, bieden we voor de komende zondagen het Bijbel Basics materiaal ook in aangepaste vorm aan. We hebben het materiaal zo aangepast dat het speciaal gericht is op de gezinssituatie, zodat je thuis samen met je kinderen kunt toeleven naar Pasen. Dit materiaal is gratis beschikbaar als download.
Download via deze link

Collecte;

De collecte gaat naar vakanties met aandacht, meer informatie vind u hier.

Zondag 29 maart 2020 Online-Kerkdienst

5e zondag 40-dagentijd.
Voorgangers ds. Erica Scheenstra en ds. Marloes Meijer.
De liturgie wordt kort van tevoren hier geplaatst.

Luister en kijk live naar de dienst via deze link

De collecte van komende zondag: https://www.kerkinactie.nl/projecten/nieuwe-kansen-voor-straatmeisjes

Materiaal materiaal voor de jeugd van Bijbelbasics: https://www.debijbel.nl/bijbelbasics