Bereikbaarheid Bereikbaarheid
Bereikbaarheid
Fiets
Ons kerkgebouw staat in de binnenstad en is uitstekend per fiets bereikbaar.
Komt u per fiets, dan kunt u uw fiets naast de toegangstrap plaatsen of stallen in de nabijgelegen bewaakte fietsenstalling (gratis) in de Kerkstraat.

Openbaar vervoer/lopend
De Grote Kerk bevindt zich op 5 à 10 minuten lopen van het station en diverse bushaltes.

Auto
Indien u met de auto komt kunt u parkeren in de parkeergarage St Josephstraat (Sint Josephstraat 1b, 5211 NH ’s-Hertogenbosch); op zondag is parkeren hier tot 14.00 uur ’s middags gratis. Deze parkeergarage ligt op loopafstand (circa 5 minuten) van de Grote Kerk.
Voor diegenen die minder mobiel zijn of om praktische redenen dicht bij de Grote Kerk moeten zijn kan er tijdens de kerkdienst ook op het pleintje voor het kerkgebouw geparkeerd worden.
U kunt op het pleintje zelf (het Amadeiroplein) en in de Kerkstraat tussen de Korte Putstraat en de kerk gratis parkeren tot 13.00 uur.
Dit is tot uiterlijk 13.00 u ’s middags toegestaan. De totale parkeerruimte is hier beperkt en wij vragen u om bij het parkeren er op te letten dat de doorgaande straat en toegang tot winkels en panden niet wordt geblokkeerd (ook in verband de toegankelijkheid voor hulpdiensten).