Lid worden Lid worden

De Protestantse Kerk in Nederland heeft ongeveer 2,1 miljoen leden. Deze mensen zijn lid via één van de 1800 kerkelijke gemeenten die de Protestantse Kerk in Nederland telt. Via het lidmaatschap van de plaatselijke kerkelijke gemeente is men automatisch lid van de Protestantse Kerk in Nederland. Als iemand zich wil inschrijven als lid van de Protestantse Kerk in Nederland of juist wil uitschrijven, moet dat dus op plaatselijk niveau gebeuren.

Hoe word ik lid?

U wordt uitgenodigd om contact op te nemen met Erica Scheenstra of Ruud Stiemer onze predikanten of met Hanneke Bosch van het kerkelijk bureau

Hoe kan ik me uitschrijven als lid?

Dit kan door een ondertekende brief of mail te versturen aan de scriba van de kerkenraad van de Protestantse Gemeente ‘s-Hertogenbosch ( scriba@pgdenbosch.nl).